2011. április 19., kedd

Csabi tortája-Somlói torta

Ez a torta az öcsém szülinapjára készült. Anyukám nagyon szereti a somlói galuskát, ezért esett erre a receptre a választásom(ha az öcsémet kérdezem, ő mindig joghurttortát kér, volt olyan is, de kellet még egy másik is).

A recept piszkétől van. Nem másolom ide az elkészítési módját, mert szinte mindent pontosan ugyanúgy csináltam, ahogy piszke és nagyon hosszú a recept:) Annyit változtattam, hogy a diót amivel megszórtam a lapokat kissé megpörköltem és a sziruppal meglocsolt piskótakarikákat megkentem savanykás sárgabaracklekvárral mielőtt rákentem volna a krémet. Nem megy gyorsan elkészíteni ezt a tortat, de nem igényel különösebb ügyességet és nagyon finom a végeredmény, mindenképp megéri kipróbálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése